Legal Geek – innowacyjna kancelaria prawna, poszukuje osoby na stanowisko:

Radca Prawny / Adwokat

e-commerce, IT lub FinTech

Jeśli masz odwagę łamać stereotypy, nie boisz się innowacyjnych rozwiązań, a prawo jest dla Ciebie narzędziem wspierania biznesu – mamy coś dla Ciebie.

Nie mamy dębowych biurek i wielkich regałów z książkami. Mamy jednak przyjazną atmosferę, wiele angażujących projektów, świetnych Klientów (z różnych części globu) często będących liderami w swoich branżach, codziennie nowe wyzwania i dużo ciekawej pracy. Nasza innowacyjność została doceniona m.in. nagrodą Lider IT 2017, a Partnerzy Legal Geek doceniani byli przez organizacje branżowe m.in. znajdując się wśród finalistów konkursów Bizneswoman Roku Kobieta w Nowych Technologiach czy Rising Stars Prawnicy.

Kogo szukamy

Szukamy Nieszablonowej Osoby, z prawniczym talentem i pasją, która wspomoże zespół Legal Geeka w obsłudze Klientów z przynajmniej jednego z sektorów: e-commerce, FinTech, IT lub ochrona danych osobowych. Szukamy kogoś z kim będziemy współpracować w oparciu o rozliczenie godzinowe, na zasadzie B2B – z możliwością nawiązania stałej współpracy.

Do Twoich zadań będzie należeć wsparcie Naszego Zespołu i naszych klientów, w tym przygotowywanie dokumentacji zewnętrznej (umowy, regulaminy) jak i wewnętrznej (dokumenty z obszaru compliance dla instytucji finansowych oraz z zakresu ochrony danych osobowych).

Jeśli jesteś radczynią prawną / radcą prawnym lub adwokatką / adwokatem, masz doświadczenie w obsłudze prawnej e-commerce, FinTech, IT czy ochronie danych osobowych, a do tego odpowiada Ci styl Legal Geeka – mamy ofertę dla Ciebie.

W swoim zgłoszeniu koniecznie napisz nam więcej o sobie oraz wskaż kim byś była / był gdybyś nie był prawnikiem.

Czego oczekujemy

Oczekujemy:

  • Co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi prawnej przynajmniej jednego z sektorów: e‑commerce, FinTech, ochrona danych osobowych, IT;
  • Pełnej samodzielności i bardzo wysokiej jakości merytorycznej;
  • Analitycznego myślenia;
  • Dużego dystansu do siebie i zawodu prawnika;
  • Umiejętności przedstawiania trudnych zagadnień prawnych w sposób prosty i zrozumiały;
  • Dobrej znajomości języka angielskiego;
  • Dbałości o szczegóły;
  • Pasji w poszukiwaniu rozwiązań i zdobywaniu nowej wiedzy.
Języki obce
  • Angielski w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację i obsługę klientów

Co oferujemy

Współpracę pełną wyzwań i możliwości:

  • przy innowacyjnych projektach realizowanych dla liderów swoich branż, w tym z zagranicznymi Klientami;
  • w przyjaznej atmosferze;
  • w stabilnej firmie, przyjaznej rodzicom i właścicielom zwierząt;
  • zdalnie lub w kamienicy w centrum Sopotu – w zależności od Twoich preferencji.

A także:

  • Współpracę w oparciu o kontrakt B2B;
  • Wynagrodzenie w przedziale od 50 zł do 100 zł netto za godzinę (do 16 000zł netto mc)
  • Elastyczne godziny współpracy;
  • Brak prawniczego nadęcia, dębowych biurek i mosiężnych temid;
  • Realny wpływ na rozwój marki;
  • Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia.

Udostępnij wydarzenie w social mediach:

Aplikuj​ na to stanowisko

Jeśli interesuje Cię nasza oferta, napisz czemu chcesz współpracować z Legal Geek i dlaczego to właśnie Ty powinnaś/powinieneś dołączyć do naszego Zespołu. Dołącz swoje CV i wyślij wiadomość:

Max. Rozmiar pliku 2MB. Dozwolone formaty: PDF, DOCX.

Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Legal Geek Sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie (ul. Obrońców Westerplatte 2-4/3) wyłącznie w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Twoje dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z naszymi Zasadami przetwarzania danych w procesie rekrutacji.

Jeśli nie lubisz formularzy, możesz napisać bezpośrednio na nasz adres e-mail

DORA, AI Act, NIS2, i PSR: Jak nowe regulacje zmienią branże FinTech i IT?

Chcesz wiedzieć, co te zmiany oznaczają dla Ciebie i Twojej firmy? Dołącz do naszego bezpłatnego webinaru.

Tomasz Klecor

Partner zarządzający
w kancelarii Legal Geek